مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:002021-08-04اقتصادي

خسارت 15 میلیاردی سیل اخیر به بخش کجور


بارندگی و سیلاب اخیر حدود 15 میلیارد تومان به بخش اعظم زیرساخت ها ، دامداری و کشاورزی بخش کجور خسارت وارد کرد.

- ایسنا/مازندران بخشدار کجور گفت: بارندگی و سیلاب اخیر حدود 15 میلیارد تومان به بخش اعظم زیرساخت ها ، دامداری و کشاورزی بخش کجور خسارت وارد کرد.

حسین بیژنی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارندگی شدید اخیر در منطقه کجور نوشهر اظهار کرد: در پی بارش سیل آسا اخیر در منطقه کجور، خسارت زیادی به بخش های راه، مزارع، زیرساختهای عمرانی، آبرسانی، دامداری ها و کشاورزی منطقه وارد شد.

وی افزود: سیلاب اخیر به روستاهای انگاس، نیتل، اویل، کینس، کندوسر، خاچک، نیچکوه و شهر کجور حدود 15 میلیارد تومان خسارت وارد کرد که البته برآورد خسارت دقیق توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، امور آب و راهداری در حال انجام است.

بخشدار کجور با بیان اینکه سیل اخیر به تعداد کمی از منازل خسارت وارد کرد، گفت: ایجاد دامداری در محل تلاقی دو رودخانه در یکی از این روستاهای خسارت دیده از جمله اشتباهات محضی بوده که موجب شد سیل اخیر به این دامداری خسارت کامل وارد کرد.

بیژنی تصریح کرد: با سیلاب اخیر شن ، ماسه و مخلوط زیادی در رودخانه های این چند روستا تلنبار شد که می طلبد لایروبی آنها در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود و ادارات ونهادهای ذیربط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 15 میلیاردی سیل اخیر به بخش کجور

خسارت 15 میلیاردی سیل اخیر به بخش کجور