مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-04سياسي

اشتغال زایی برای 311 مددجوی خراسان شمالی از طریق راهبری شغلی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ایجاد 311 طرح اشتغال ویژه نیازمندان از طریق راهبری شغلی طی 4 ماه نخست سال جاری خبر داد.

- با اعلام اینکه در چهار ماهه امسال 311 شغل جدید به همت کارآفرینان حرفه ای برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجادشده است، اظهار کرد: برنامه هدف گذاری شده این نهاد طی سال جاری ایجاد 2 هزار و 714 طرح اشتغال از طریق راهبری شغلی است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طرح های ایجاد شده در بخش راهبری شغلی شامل تراش سنگ، نوغانداری، نخ ریسی و اصلاح نژاد است.

وی بیان کرد: اجرای طرح راهبری شغلی در استان، گام مهمی جهت ایجاد مشاغل پایدار و کسب وکار موفق برای مددجویان به شمار می آید.

الهی راد با اشاره به اینکه کارآفرینان حرفه ای، مددجویان کمیته امداد را در ایجاد کسب وکار، راهبری می کنند، گفت: مددجویان بعد از استعداد سنجی، مشاوره شغلی، آموزش مهارت های فنی و حرفه ای و دریافت تسهیلات، وارد چرخه اشتغال می شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در انتها عنوان کرد: مددجویانی که شرایط لازم را برای شرکت در این طرح کسب کنند پس از پیمودن مراحل ذکر شده به راهبران شغلی معرفی می شوند تا با کمترین هزینه منافع اقتصادی مناسبی به دست آورده و در پایدارسازی شغل خود موفق شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی برای 311 مددجوی خراسان شمالی از طریق راهبری شغلی

اشتغال زایی برای 311 مددجوی خراسان شمالی از طریق راهبری شغلی