مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-04پزشكي

کار مازندران به آماده سازی مرکز بستری موقت بیماران کرونایی کشید!


3573بیمار بستری در بیمارستان های مازندران به دلیل کرونا حکایت از روزهای سیاه این استان در مقابله با غول کووید19 دارد به طوری که دیگر بیمارستان ها جایی برای پذیرش بیماران ندارند و علوم پزشکی بابل با توجه به اینکه این شهرستان وضعیت خوبی در این حوزه ندارد .

- کار مازندران به آماده سازی مرکز بستری موقت بیماران کرونایی کشید! ایسنا/مازندران 3573بیمار بستری در بیمارستان های مازندران به دلیل کرونا حکایت از روزهای سیاه این استان در مقابله با غول کووید19 دارد به طوری که دیگر بیمارستان ها جایی برای پذیرش بیماران ندارند و علوم پزشکی بابل با توجه به اینکه این شهرستان وضعیت خوبی در این حوزه ندارد شروع به آماده سازی مرکز بستری موقت بیماران گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 492 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد 377 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون 2493 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد 363 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار مازندران به آماده سازی مرکز بستری موقت بیماران کرونایی کشید!

کار مازندران به آماده سازی مرکز بستری موقت بیماران کرونایی کشید!