مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-04سياسي

هیئت باید کارخانهٔ انسان ساز باشد


هیئتی موفق خواهد بود که بتواند به انسان هویت دهد و اگر هیئت به کارخانهٔ انسان ساز تبدیل شود هیئت موفقی به شمار می رود است.

- حجت الاسلام سید حسین موسوی در همایش مدیران هیئت حسینی که شب گذشته در شبستان امیرالمؤمنین برگزار شد اظهار کرد: مأموریت و وظیفهٔ اصلی هیئت مذهبی برگزاری جلسات اهل بیت برای زیاد کردن آتش محبت اهل بیت است که اگر یک هیئت به مأموریت اصلی توجه نکند و در عرصه های مختلف فعالیت کند نام آن دیگر هیئت نیست بلکه نام آن کانون فرهنگی است.

مسئول هیئت یا مهدی (عج) شهرک واوان اسلامشهر تهران اذعان کرد: هیئت امام حسین (ع) یک دانشگاه است که باید برای شرکت کنندگان در این دانشگاه هویت بخشی انجام شود و مجالس روضه نیز اندیشه پیدا کند.

وی افزود: هیئتی موفق خواهد بود که بتواند به انسان هویت دهد و او را با معارف آشنا کند و اگر هیئت به کارخانهٔ انسان ساز تبدیل شود هیئت موفقی به شمار می رود است.

وی هیئت، مسجد و روضه را یک اجتماع تربیت محور دانست و گفت: ثمرهٔ هویت یافتگی و تربیت شدگی باید در جامعه بروز و ظهور پیدا کند چنانچه که یکی از وظایف هیئت تراز انقلابی در جامعه اجرای دستور رهبر و رفع نیازهای جامعه است.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه تربیت با ولایت محقق می شود عنوان کرد: با توجه به اینکه مسئلهٔ محیط زیست این روزها بسیار مطرح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت باید کارخانهٔ انسان ساز باشد

هیئت باید کارخانهٔ انسان ساز باشد