مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-04اقتصادي

اجرای طرح کاداستر در 430 هزار هکتار اراضی کشاورزی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تاکنون در بیش از 430 هزار هکتار از اراضی استان اردبیل طرح کاداستر و حدنگاری اجرایی و عملیاتی شده است.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تاکنون در بیش از 430 هزار هکتار از اراضی استان اردبیل طرح کاداستر و حدنگاری اجرایی و عملیاتی شده است.

خلیل نیکشاد 13 مرداد ماه در مراسم اعطای اولین اسناد مالکیت طرح کاداستر و حدنگار در اراضی کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: سطح دسترسی اراضی در کشورمان و استان اردبیل زیر سه هکتار است در حالی که در بسیاری از کشورهای خارجی یکپارچگی اراضی حفظ شده و مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بر اساس قوانین حاکم در کشورهای مختلف، کشاورزان در اراضی یکپارچه به کشت و زرع مشغول هستند به طوری که در کشور فرانسه زیر یک هزار هکتار کشاورز محسوب نشده و قانون ارث و قوانین و ضوابط بر اساس یکپارچگی اراضی اعمال می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تقسیم شدن اراضی کشاورزی به قطعات کوچکتر در کشورمان مشکلات زیادی را در سال های اخیر رقم زده به گونه ای که قوه مقننه در 40 سال اخیر چندان ورودی به حوزه قانون اصلاحات اراضی نداشته و ما با تلاش ثبت اسناد طرح کاداستر و حدنگاری را در اراضی کشاورزی شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاداستر در 430 هزار هکتار اراضی کشاورزی

اجرای طرح کاداستر در 430 هزار هکتار اراضی کشاورزی