مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-04اقتصادي

گلستان در محاصره کرونا/ کمبود دارو و سرم و وضعیت سیاه گلستان در پیک پنجم کرونا


کمبود دارو و سرم در زمانی که مردم با مشکلات مختلف مواجه هستند آستانه تحمل آنها را به شدت پایین آورده و نارضایتی‎های بیشماری را ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، پیک پنجم کرونا با سویه دلتا هم چنان در گلستان می‎تازد و هر رور بر مشکلات موجود در خصوص مدیریت و مهار کرونا افزوده می‎شود،آمار مبتلایان به کرونا هر روز بیش از روز  قبل اعلام می‎شود،تعداد فوتی دو رقمی شده و این روزها گلستان در محاصره کرونا دلتا در وضعیت سیاهی به سر می‎برد.

افزایش مبتلایان به کرونا چالش‎های جدید و بیشتری را در حوزه درمان ایجاد کرده است کمبود تخت،خستگی باشند،کمبود دارو و سرم در زمانی که مردم با مشکلات مختلف مواجه هستند آستانه تحمل آن‎ها را به شدت پایین آورده و نارضایتی‎های بیشماری را ایجاد کرده است.

*کمبود دارو و سرم آستانه تحمل مردم را به شدت پایین آورده است/ مردم از وضعیت موجود خسته و ناراضی هستند در همین رابطه یک شهروند گلستانی با ابراز نارضایتی از وضعیت کمبود سرم و دارو در گفتگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: متأسفانه یکی از اعضای خانواده من مبتلا به کرونا شده است و پزشک معالج داروی فاویپیراویر که یک داروی ضد ویروسی برای بیماران کرونایی است تجویز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان در محاصره کرونا/ کمبود دارو و سرم و وضعیت سیاه گلستان در پیک پنجم کرونا

گلستان در محاصره کرونا/ کمبود دارو و سرم و وضعیت سیاه گلستان در پیک پنجم کرونا