مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-04اجتماعي

فرش های عرشی و خدمتی به وسعت همه حرم امام رئوف+عکس


خدمات فرش حرم رضوی از جمله خدماتی است که عرضه اش به وسعت همه حرم است و خادمان فرش این روز ها برای سلامت زائران بسیار پرکارتر از قبل هستند.

- خبرگزاری فارس- گروه حج و زیارت و وقف: هر ساله در مناسبت های مختلف از اعیاد تا شهادت ها با توجه به خیل مشتاقانی که به بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) مشرف می شوند صحن و سرای رضوی با فرش های پر نقش و نگار قرمز، آبی و کرم رنگ مفروش می شود.

به گونه ای که می توان این فرش های بادوام و باکیفیت را در تمامی رواق ها و صحن های مرکزی و پیرامونی و حتی به عنوان پرده در گیت های ورودی حرم مطهر دید؛ فرش هایی که گاه ساعت ها زیر آفتاب سوزان تابستان پهن هستند.

در یک سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا، اهمیت فرش آرایی بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) به منظور رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی دوچندان شده و نقش بخش نظارت بر خدمات فرش حرم مطهر رضوی پررنگ تر شده است.

این بخش با حضور فعال نیروهای خادمیار تخصصی به وظایف خود می پردازد چنان که در حال حاضر 75 نیروی خادمیار در رشته های مرتبط با فرش ماشینی و دستبافت در بخش نظارت به طور شبانه روزی در شیفت های مختلف مشغول به خدمت هستند.

شیفت های پرخاطره هادی غفوریان، از جمله خادمیاران باسابقه ای است که در بخش نظارت بر خدمات فرش حرم مطهر رضوی فعالیت می کند و هفت سال است افتخار خادمیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش های عرشی و خدمتی به وسعت همه حرم امام رئوف+عکس

فرش های عرشی و خدمتی به وسعت همه حرم امام رئوف+عکس