مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:302021-08-04اجتماعي

اشیاء گمشده در تاکسی های تهران را چگونه بیابیم؟


شهروندانی که اشیای خود را گم کردند می توانند با مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانی و یا تماس با شماره 48048 بعد از دادن نشانی، شیء گم شده خود را تحویل بگیرند.

- مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اتاق اشیاء گمشده در این سازمان؛ گفت: شهروندان تهرانی می توانند اشیای گمشده در ناوگان تاکسیرانی را از طریق سامانه 48048 پیدا کنند.

مریم قلی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این باره گفت: یکی از مواردی مطرح در این حوزه مبحث تاکسیرانان امانتدار است و از آنجایی که تعداد زیادی از شهروندان با تاکسی تردد می کنند معمولا اشیای گمشده ای در تاکسی ها باقی می ماند.

به گفته وی، در سازمان تاکسیرانی، واحد امور اشیای گمشده از سه ماه پیش شکل گرفته است که همه تاکسیران ها در صورت پیداکردن اشیایی در داخل خودروی خود یا آن را به صاحبش بازمی گردانند یا آن را تحویل سازمان تاکسیرانی می دهند.

قلی زاده ادامه داد: بیشترین این اشیا مدارک شخصی و هویتی است که پس از گذشت حدود 40 روز، اگر فرد به سازمان تاکسیرانی مراجعه نکرد تحویل اداره پست می شود و از طریق ارسال پستی به دست صاحبان مدارک می رسد.

به گفته وی، شهروندانی که اشیای خود را گم کردند می توانند با مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانی و یا تماس با شماره 48048 بعد از دادن نشانی، شیء گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشیاء گمشده در تاکسی های تهران را چگونه بیابیم؟

اشیاء گمشده در تاکسی های تهران را چگونه بیابیم؟