مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:002021-08-03پزشكي

افزایش تمایل به بازنشستگی پیش از موعد در پرستاران


رییس نظام پرستاری استان همدان از افزایش تمایل به مهاجرت و بازنشستگی پیش از موعد در کادر پرستاری این استان خبر داد و گفت: در سال جاری پنج نفر از پرستاران استان همدان مهاجرت کردند.

- ایسنا/همدان رییس نظام پرستاری استان همدان از افزایش تمایل به مهاجرت و بازنشستگی پیش از موعد در کادر پرستاری این استان خبر داد و گفت: در سال جاری پنج نفر از پرستاران استان همدان مهاجرت کردند.

هادی زرینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در کل کشور با کمبود کادر پرستاری مواجه هستیم و حجم بالای بیماران به علت پاندمی کرونا، به مرور زمان باعث فرسودگی کادر پرستاری خواهد شد.

زرینی با بیان اینکه پرسنل ما از نظر روحی، روانی و جسمی وضعیت مطلوبی ندارند، تصریح کرد: متأسفانه اقدام مؤثر و چشمگیری برای کنترل بیماری، مانند واکسیناسیون سراسری و عمومی شکل نگرفته تا حداقل در یک بازه زمانی، زنجیره بیماری قطع شود و همکاران ما نفس بکشند.

وی با اشاره به کاهش زمان کاری کارمندان، مطرح کرد: همکاران ما خسته هستند و آیتم های انگیزشی برای آن ها ایجاد نشده به عنوان مثال؛ ادارات در روزهای پنج شنبه تعطیل شدند، دورکاری و تغییر ساعات کاری هم برای آن ها در نظر گرفته شده اما هیچ یک از این موارد، شامل حال کادر پرستاری نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تمایل به بازنشستگی پیش از موعد در پرستاران

افزایش تمایل به بازنشستگی پیش از موعد در پرستاران