مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 02:402021-08-03حوادث

حریق در ارتفاعات فیروزآباد با 3 کشته و یک مصدوم


مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از حریق در ارتفاعات تنگ هایقر فیروزآباد خبر دادوگفت: نیروهای امدادی به منطقه اعزام شدند ولی آتش سوزی سه جان باخته و یک مصدوم به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، رحیم آزادی در گفت وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: آتش سوزی در منطقه هایقر فیروزآباد 17 ساعت است که ادامه دارد هرچند که برای زمانی مهار شد اما وزش بادهای شدید باعث شعله ور شدن مجدد گردید.

وی اضافه کرد: در راستای تأمین امنیت و جلوگیری از آتش سوزی های مشابه نیروهای امدادی همچنان در منطقه حاضر هستند و در حال اعزام به منطقه هستند تا از ایجاد آتش سوزی های مشابه جلوگیری شود.

به گفته این مقام مسئول هنوز از میزان خسارت های وارده شده به این منطقه اطلاع دقیقی در دست نیست و کارشناسان در حال ارزیابی خسارت ها هستند.

اعزام نیروهای امدادی از 11 شهرستان به فیروزآباد/ فعالیت 3 بالگرد مدیر کل منابع طبیعی فارس از حضور نیروهای امدادی از شهرستان های پاسارگاد، نی ریز،اقلید، شیراز،سروستان،سپیدان فراشبند،کوار،کازرون، قیر و کارزین وارسنجان برای مهارآتش در هایقر خبر داد.

عبدالحسن صمدنژاد با اشاره به اینکه تمامی امکانات و نیروها در تلاش برای مهار آتش در ارتفاعات منطقه هایقر هستند تاکید کرد: سه فروند بالگرد از سوی ارتش، هلال احمر و اورژانس به این منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق در ارتفاعات فیروزآباد با 3 کشته و یک مصدوم

حریق در ارتفاعات فیروزآباد با 3 کشته و یک مصدوم