مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 02:402021-08-03بين الملل

راه اندازی خدمات مرجع مجازی در کتابخانه ملامحسن فیض کاشانی


رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشان از آغاز به کار طرح خدمات مرجع مجازی و امکان استفاده از پایگاه های اطلاعاتی در کتابخانه ملامحسن فیض کاشانی این شهر خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشان از آغاز به کار طرح خدمات مرجع مجازی و امکان استفاده از پایگاه های اطلاعاتی در کتابخانه ملامحسن فیض کاشانی این شهر خبر داد.

زینب سادات واسعی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بخش مرجع مجازی و پایگاه اطلاعاتی با هدف گسترش خدمات مرجع و دسترسی آسان مراجعان و پژوهشگران به کتابخانه های عمومی و تامین منابع اطلاعاتی معتبر از پایگاه های اطلاعاتی داخلی و خارجی در کتابخانه های عمومی منتخب کشور راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: عملکرد کتابخانه های عمومی محدود به تحویل کتاب نیست بلکه کارکردهای آن به آموزش، اطلاع رسانی و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان ارتقا یافته است و در چرخه توسعه و مصرف دانش موثری دارد.

همچنین مسئول کتابخانه عمومی ملامحسن فیض کاشانی به ایسنا گفت: طرح خدمات مرجع مجازی از کتابدار بپرس، به منظور برقراری ارتباط و تعامل بهتر با کاربران به عنوان اولین مرکز در کتابخانه عمومی ملامحسن فیض کاشان راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خدمات مرجع مجازی در کتابخانه ملامحسن فیض کاشانی

راه اندازی خدمات مرجع مجازی در کتابخانه ملامحسن فیض کاشانی