مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-03اقتصادي

نداشتن تفکر ناب علت ضعف حوزه مد و لباس کشورمان است


یک فعال حوزه صنعت و دانشگاه در حوزه مد و پوشاک معتقد است که ضعف اصلی صنعت مد و لباس نبود تفکر ناب در کنار بی توجهی مسائل مهمی مانند برندینگ به معنای واقعی آن است.

- ایسنا/یزد یک فعال حوزه صنعت و دانشگاه در حوزه مد و پوشاک معتقد است که ضعف اصلی صنعت مد و لباس نبود تفکر ناب در کنار بی توجهی مسائل مهمی مانند برندینگ به معنای واقعی آن است.

احسان زرین آبادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا تصریح کرد: یزد از قدیم الایام و قبل از منفک شدن از اصفهان در حوزه نساجی یکی از مراکز اصلی این صنعت در کشور بود و پس از آن نیز بر اساس شواهد و مستنداتی مانند سفرنامه ی مارکوپلو که به بافت پارچه ی دارایی در شهر کویری یزد اشاره دارد، به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز فعال کشور در این حوزه شناخته شد.

وی افزود: البته نساجی از صنایع کم آب خواه نیز محسوب می شود که با توجه به کویری بودن این دیار، همخوانی خوبی با اقلیم یزد داشته است، هرچند متاسفانه در سال های بعد به هر دلیلی صنعت استان به سمت صنایع پرآبخواه سوق پیدا کرد و صنعت نساجی یزد برخلاف خیلی از استانهای کشورمان از جمله برخی استانهای همجوار، در حاشیه توجهات مسئولان قرار گرفت.

وی بر لزوم برنامه ریزی برای بازگشت نساجی یزد به دوران درخشان گذشته خود، گفت: خوشبختانه در حال حاضر شاهد اقدامات موثری در این رابطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن تفکر ناب علت ضعف حوزه مد و لباس کشورمان است

نداشتن تفکر ناب علت ضعف حوزه مد و لباس کشورمان است