مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 02:052021-08-03سياسي

نمایندگان مجلس شورای اسلامی رأی قاطعی به طرح نظام رتبه بندی معلمان خواهند داد


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم طرح نظام رتبه بندی فرهنگیان به زودی و در مدت کوتاهی بعد از روی کار آمدن دولت جدید به جریان بیفتد و در همینجا اعلام می کنم که نمایندگان مجلس با قاطعیت به این طرح رای خواهند داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم طرح نظام رتبه بندی فرهنگیان به زودی و در مدت کوتاهی بعد از روی کار آمدن دولت جدید به جریان بیفتد و در همینجا اعلام می کنم که نمایندگان مجلس با قاطعیت به این طرح رای خواهند داد.

علیرضا منادی در گفت وگو با ایسنا در تشریح آخرین وضعیت طرح نظام رتبه بندی فرهنگیان اظهار کرد: معلمین عزیز از سال 91 منتظر این طرح بودند و با تلاشی که به همراه سایر نمایندگان انجام دادیم، توانستیم با اعمال تغییرات در لایحه ی ارسالی دولت به کمیسیون، مصوبه ی خوبی را به صحن مجلس برسانیم و تلاش خواهیم کرد این مصوبه در صحن نیز رای لازم را کسب کند.

وی ادامه داد: معلمین را ابتدا در پنج گروه آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم تقسیم بندی کردیم که گفتند این اصطلاحها باید اصلاح شود و در نتیجه تحت عناوین معلم پایه، معلم ارشد، معلم خبره، معلم سرآمد و استاد معلم نامگذاری ها را اصلاح کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی رأی قاطعی به طرح نظام رتبه بندی معلمان خواهند داد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی رأی قاطعی به طرح نظام رتبه بندی معلمان خواهند داد