مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 20:252021-08-03فرهنگي

چرا تلویزیون می خواهد مجانی برنامه ضبط کند؟


رضا عمرانی، بازیگر نمایش های رادیویی علت ریزش مخاطبان رادیو را چنین عنوان می کند: «شنونده های رادیو به شدت ریزش کرده و دلیلش هم عدم اطمینان مخاطب به رادیو است.

- رضا عمرانی، بازیگر نمایش های رادیویی علت ریزش مخاطبان رادیو را چنین عنوان می کند: شنونده های رادیو به شدت ریزش کرده و دلیلش هم عدم اطمینان مخاطب به رادیو است.

رضا عمرانی، بازیگر تئاتر و رادیو با اشاره به این نکته که فضای مجازی صرفا رقیب بالقوه رادیو و تلویزیون است، درباره علت کاهش مخاطبان رسانه ای مانند رادیو در مقایسه با دهه ای مانند 80، می گوید: این اتفاق به کم کاری تصمیم گیرندگانی برمی گردد که برای رادیو خط مشی کلی محتوایی را تعیین می کنند.

به گفته این بازیگر، رادیو تبدیل به بلندگویی برای ترویج اهداف و مقاصد خاص شده است که نتیجه آن از دست دادن بخشی از مخاطبان جامعه با نیازهای فرهنگی متفاوت است.

عمرانی همچنین در ادامه تصریح می کند: آن رادیویی می میرد که خیلی به نیازهای جامعه و مخاطبانش توجه نکند و بخواهد صرفا حرف های یک اقلیتی را بزند.

رادیو نیاز به خانه تکانی ذهنی دارد عمرانی با اشاره به این نکته که رادیو برای بالا بردن دوباره مخاطبان خود نیاز به یک خانه تکانی ذهنی دارد، در عین حال می گوید: با توجه به وضعیت موجود، دورنمایی نمی بینم که این اتفاق افتاده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تلویزیون می خواهد مجانی برنامه ضبط کند؟

چرا تلویزیون می خواهد مجانی برنامه ضبط کند؟