مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 18:302021-08-03اجتماعي

شرط تردد زائران عتبات در اربعین امسال


 اربعین امسال زائران به صورت کاروانی و از مبدا ساماندهی می شوند و شرط تردد زوار زدن هر دو دوز واکسن است.

- ایسنا/ایلام معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: اربعین امسال زائران به صورت کاروانی و از مبدا ساماندهی می شوند و شرط تردد زوار زدن هر دو دوز واکسن است.

احمد کرمی در نشست شورای راهبردی تصادفات استان اظهار کرد: دغدغه اصلی ما این است که در کنار خدماتی که به زوار، مسافرین و گردشگران ارائه می شود به ایمنی راهها و حفظ سلامت مردم توجه شود.

وی با بیان اینکه هر حادثه و اتفاقی که می افتد در کنار خسارات جانی و مالی، تبعات اجتماعی را نیز در پی دارد، گفت: هر اقدامی که بتواند منجر به کم کردن تبعات اجتماعی و کاهش خسارات مالی و جانی تصادفات شود مورد تاکید است.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه دستگاههای متولی با همکاری و همراهی نسبت به رفع نقاط حادثه خیز مهم و اساسی اقدام نمایند، گفت: در بررسی و برنامه ریزی تصادفات و رفع نقاط حادثه خیز در استان در ایام اربعین باید همواره دو سناریو کوتاه مدت و بلند مدت برای آماده سازی مسیرها طراحی شود، تا وقفه ای در ارایه خدمات پیش نیاید.

وی با اشاره به جانمایی موکب ها در ایام اربعین خواستار برنامه ریزی و دقت در جانمایی ها شد به گونه ای که هم ملاحظات ترافیکی و هم ملاحظات زیرساختی و نوع دسترسی ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط تردد زائران عتبات در اربعین امسال

شرط تردد زائران عتبات در اربعین امسال