مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 17:352021-08-03سياسي

درگذشت «فرزانه معصومیان»گوینده خبر رادیو به علت کرونا


بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مرحوم معصومیان با 25 سال سابقه در حوزه گویندگی خبر و اجرا در رادیو، ساعاتی قبل به دلیل ابتلاء به ویروس با صداوسیما همکاری داشت.

معصومیان که سال ها اجرای برنامه های پیک بامدادی و بررسی رادیوهای بیگانه را در رادیو ایران عهده دار بود، در این اواخر بیشتر با شبکه های پیام و گفت وگو ارتباط مداوم داشت.

او رادیو را چنین توضیح داده بود، رادیو تنها رسانه گرم و ماندنی است؛ حتی اگر بیشتر از این هم پیشرفت کنیم رادیو جایگاه خودش را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سیداحمدرضا صدر مدیر روابط عمومی معاونت صدا گفت: سابقه آشنایی من با ایشان به سال های بسیار دور برمی گردد و زمانی که در اخبار صدا همکاری داشتیم.

وی از ویژگی های بارز ایشان را حسن خلق، رفتار نیکو ، و ادب در  برخورد با دیگران  دانست و تاکید کرد: مرحوم فرزانه معصومیان علاقه  وآفری  به تربیت مشتاقان به هنر گویندگی داشت تا جایی که حتی برای کلاس های آموزشی گویندگی بدون چشمداشت مادی به مناطق محروم کشور نیز سفر می کرد.

مدیرروابط عمومی معاونت صدا تصریح کرد: مرحوم معصومیان در انتقال تجربه هیچ کوتاهی نکرد و درگذشت ایشان شوکی برای همکاران و هنرجویان ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت «فرزانه معصومیان»گوینده خبر رادیو به علت کرونا

درگذشت «فرزانه معصومیان»گوینده خبر رادیو به علت کرونا