مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 17:052021-08-03اقتصادي

تخصیص مرغ مازاد چند استان تولیدکننده به خوزستان


با استان های تولیدکننده مرغ از جمله چهارمحال و بختیاری، ایلام و بوشهر صحبت هایی انجام شده تا تولید مرغ مازاد این استان ها با اولویت به خوزستان تخصیص یابد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: با استان های تولیدکننده مرغ از جمله چهارمحال و بختیاری، ایلام و بوشهر صحبت هایی انجام شده تا تولید مرغ مازاد این استان ها با اولویت به خوزستان تخصیص یابد.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز 12 مردادماه در اهواز برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت سیمان در بازار خوزستان اظهار کرد: تلاش شده تا برای حل مشکلات مربوط به سیمان، این کالا در بورس عرضه شود اما به دلیل اینکه کارگزاران نتوانسته اند سیستم خود را با این شرایط تطبیق دهند، عرضه سیمان در بورس به مشکلاتی برخورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کمبود شدید برق و همچنین قطعی برق باعث شده تا براساس تصمیم گیری های انجام شده، برق واحدهای تولید سیمان محدود شود و این مساله در بحث قیمت و تولید سیمان بسیار موثر است.

استاندار خوزستان گفت: عدم عرضه سیمان در بورس و همچنین قطعی های برق باعث نوسانات قیمتی سیمان در بازار خوزستان شده است.

براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار، عرضه سیمان در بورس فعلا منتفی شده است تا بتوان شرایط را برای عرضه سیمان در بورس آماده کرد و از این رو توز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص مرغ مازاد چند استان تولیدکننده به خوزستان

تخصیص مرغ مازاد چند استان تولیدکننده به خوزستان