مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 16:402021-08-03سياسي

داستان یک اراده؛ از مرز ورشکستگی تا رونق


مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین ( تاسیکو ) گفت: هلدینگ سلولزی شستا به علل مختلف از جمله عدم سودآوری و زیان انباشت در طی سالیان متمادی و حاشیه سود پایین و در نتیجه عدم توجیه اقتصادی از زمره هلدینگهای در حال انحلال و واگذاری شستا بود که قرار .

- ابرو فراخ مدیرعامل هلدینگ سلولزی شستا با اشاره به رمز موفقیت این مجموعه در کمتر از دو سال از یک هلدینگ کاملا زیان ده به یک هلدینگ پویا و سودآور گفت: تلاش و کار مضاعف در کنار اطاعت از منویات و رهنمون های مقام معظم رهبری و اجرا و پیاده سازی سیاست های هلدینگ بالاسری شستا باعث شد تا تک تک اعضا این گروه عظیم کارگری با اراده و توکل به خدا فعل خواستن را به بهترین نحو ممکن صرف کرده و هلدینگی زیان ده و به معنای واقعی کلمه ورشکسته را از مرز فروپاشی خارج و به سودآوری برسانند.

ثبت رکورد تولید در سه ماهه نخست امسال به میزان 38530 تن و رکورد فروش شرکتهای هلدینگ در این سه ماهه به میزان 3149 میلیارد ریال خود گویای این واقعیت بود که خواستن توانستن است.

منا ابروفراخ در گفت وگویی بیان کرد: دستیابی به فروش 3149 میلیارد ریالی و رشد 87% نسبت به زمان مشابه سال 1399 در سه ماهه اول 1400 نقطه عطفی در کارنامه این هلدینگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان یک اراده؛ از مرز ورشکستگی تا رونق

داستان یک اراده؛ از مرز ورشکستگی تا رونق