مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 15:252021-08-03ورزشي

تمدید قرارداد، تمدید قهرمانی


یحیی در نقل وانتقالات تابستانی به دنبال تمدید قراردادها و حفظ ترکیب برنده است اما اگر کسی گران حساب کند او جانشین ارزان تر مد نظر دارد.

- یحیی در نقل وانتقالات تابستانی به دنبال تمدید قراردادها و حفظ ترکیب برنده است اما اگر کسی گران حساب کند او جانشین ارزان تر مد نظر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: پرسپولیس جمعه شب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را جشن گرفت و حالا سرخپوشان تهرانی باید هر چه سریع تر خودشان را آماده حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنند.

در این میان تمدید قرارداد تعدادی از بازیکنان پرسپولیس یک چالش بزرگ برای مدیران این باشگاه محسوب خواهد شد؛ چرا که سرخپوشان از لحاظ مالی شرایط چندان مساعدی ندارند و با این وضعیت باید تعدادی از بازیکنان را برای تمدید قرارداد راضی کنند.

وحید امیری، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، امید عالیشاه و احمد نوراللهی نفراتی هستند که قراردادهایشان به پایان رسیده و در این میان جدایی کنعانی زادگان هم قطعی شده است.

این در حالی است که شهریار مغانلو هم برای ماندن در جمع سرخپوشان وضعیت مبهمی دارد و باشگاه پرسپولیس باید سانتاکلارای پرتغال را راضی کند تا دوباره این مهاجم را در اختیار داشته باشد و البته رسیدن به این هدف کار سختی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید قرارداد، تمدید قهرمانی

تمدید قرارداد، تمدید قهرمانی