مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 15:252021-08-03اقتصادي

توزیع روزانه مرغ در خوزستان، 100 تن کمتر از روزهای متعادل بازار


سرپرست اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به توزیع روزانه حدود 230 تن مرغ کشتار روز و منجمد در بازار خوزستان گفت: به نسبت روزهایی که بازار مرغ در خوزستان متعادل بود، - سرپرست اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری عنوان کرد توزیع روزانه مرغ در خوزستان، 100 تن کمتر از روزهای متعادل بازار ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به توزیع روزانه حدود 230 تن مرغ کشتار روز و منجمد در بازار خوزستان گفت: به نسبت روزهایی که بازار مرغ در خوزستان متعادل بود، توزیع مرغ در استان روزانه حدود 100 تن کم است.

سید سعید حسینی نژاد در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز 12 مرداد ماه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در خردادماه و اوایل تیرماه بازار مرغ متعادل بود و بر اساس بررسی های انجام شده با توزیع روزانه حدود 300 تا 320 تن بازار مرغ استان متعادل شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: آن ایام، روزهای خاصی مثل ماه مبارک رمضان و یا ماه محرم نبود و همچنین برخی از شرکت ها ذخایری در اختیار داشتند که باعث شد شاهد متعادل بودن بازار مرغ در خوزستان باشیم.

سرپرست اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: در حال حاضر تولید مرغ در خوزستان به طور متوسط به حدود 130 تن در روز رسیده است و حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه مرغ در خوزستان، 100 تن کمتر از روزهای متعادل بازار

توزیع روزانه مرغ در خوزستان، 100 تن کمتر از روزهای متعادل بازار