مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 13:252021-08-03فرهنگي

«این پایان راه نیست»؛ روایتی از ایثار معلمان عشایر گیلان در دوران کرونا


فیلم مستند «این پایان راه نیست» با روایتی جدید از ایثارگری معلمان عشایر در دوران کرونا، به نویسندگی و کارگردانی همایون رضایی زاده، فیلمساز و مستندساز گیلانی رونمایی شد.

- ایسنا/گیلان فیلم مستند این پایان راه نیست با روایتی جدید از ایثارگری معلمان عشایر در دوران کرونا، به نویسندگی و کارگردانی همایون رضایی زاده، فیلمساز و مستندساز گیلانی رونمایی شد.

همایون رضایی زاده در گفت وگو با ایسنا، از رونمایی از فیلم مستند این پایان راه نیست خبر داد و اظهار کرد: فیلم مستند این پایان راه نیست ، روایتگر تلاش و همت دو معلم در طبیعت بکر روستاهای عشایری و دورافتاده گیلان، در روزهای بحران کرونا است که تعطیلی مدارس و عدم تحصیل دانش آموزان برای آنها دغدغه شده و در فکر راه حل هستند.

وی با بیان اینکه دو معلم عشایری تصمیم می گیرند به دلیل نبودن امکانات در روستا مانند عدم دسترسی به تلفن همراه پیشرفته و اینترنت، همچون همیشه مسیر روستا را طی کنند تا به امر تدریس دانش آموزان در فضای باز با رعایت نکات بهداشتی بپردازند، افزود: در طول فیلم به بازخورد و شور و اشتیاق دانش آموزان که با انگیزه در کلاس درس حضور یافتند نیز اشاره شده است.

این فیلم ساز گیلانی، هدف از ساخت و تولید این پایان راه نیست را به تصویر کشیدن بخشی از زحمات فرهنگیان، در قالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«این پایان راه نیست»؛ روایتی از ایثار معلمان عشایر گیلان در دوران کرونا

«این پایان راه نیست»؛ روایتی از ایثار معلمان عشایر گیلان در دوران کرونا