مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 13:202021-08-03حوادث

پلیس گرمساری فرشته نجات 2 کودک شد


رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سمنان از اقدام شایسته مأمور گشت پاسگاه انتظامی لجران گرمسار در جریان یک آتش سوزی خبر داد و گفت: این اقدام به موقع دو کودک را از مرگ حتمی نجات داد.

- سیدشجاع الدین قاسمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در پی انفجار مهیب در یک واحد صنفی در گرمسار و سرایت آتش به منزل مسکونی مجاور، دو کودک هفت و سه ساله میان شعله های آتش گرفتار شدند.

وی ادامه داد: تیم گشت پاسگاه انتظامی لجران که بی درنگ خود را به محل حادثه رسانده بود با مشاهده فریادهای پدر و مادر دو کودک و درخواست کمک آنان پیگیر موضوع می شود و وقتی در جریان موضوع قرار می گیرد گروهبان یکم علیرضا قنبری به سرعت وارد عمل می شود و دل به آتش می زند.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سمنان بیان کرد: این مأمور فداکار پلیس با ورود به طبقه فوقانی منزل صدای گریه و سرفه های دو کودک را می شنود و با دنبال کردن صدا هر دو کودک معصوم را که در گوشه ای پناه گرفته بودند، پیدا می کند.

قاسمی از نجات جان هر دو کودک با اقدام به موقع و ایثارگرانه این مأمور پلیس خبر داد و گفت: قنبری نیز که دود زیادی در ریه اش وارد شده بود، تحت مداوا قرار گرفت که حال عمومی هر سه نفر مساعد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس گرمساری فرشته نجات 2 کودک شد

پلیس گرمساری فرشته نجات 2 کودک شد