مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 12:452021-08-03اجتماعي

سطح حفاظتی منطقه شکار ممنوع کوثر به «منطقه حفاظت شده» ارتقا می یابد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: در آینده نزدیک سطح حفاظتی بخشی از منطقه شکار ممنوع شهرستان کوثر به منطقه حفاظت شده ارتقا می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سعید شهند پیش ازظهر امروز در بازدید میدانی از منطقه شکار ممنوع دربند مشکول شهرستان کوثر از ارتقا سطح حفاظتی بخشی از این منطقه به عنوان منطقه حفاظت شده در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: مناطق طبیعی و زیستگاه های شهرستان کوثر پتانسیل و ظرفیت های زیادی دارد و به عنوان یک سرمایه ملی همه برای حفاظت از آن تلاش کنند.

وی افزود: غنای زیستگاهی و تنوع گونه ای در منطقه شکار ممنوع دربند مشکول موجب شده تا حفاظت و حراست از منطقه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته افزایش یابد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با تقدیر از زحمات شبانه روزی محیط بانان بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته، پاسگاه محیط بانی در منطقه احداث شده است.

وی با اشاره به لزوم افزایش برنامه های حفاظتی تشریح کرد: افزایش برنامه های منظم گشت و کنترل و تجهیز اداره حفاظت محیط زیست کوثر به وسایل نظارتی مدرن از جمله آن ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، منطقه شکار ممنوع دربند مشکول با طی مراحل مطالعاتی و قانونی از سال 1390 ابتدا به مساحت 23 هزار هکتار و با تعیین حدود و ثغور دقیق و اصلاحیه محدوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح حفاظتی منطقه شکار ممنوع کوثر به «منطقه حفاظت شده» ارتقا می یابد

سطح حفاظتی منطقه شکار ممنوع کوثر به «منطقه حفاظت شده» ارتقا می یابد