مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:402021-08-03ورزشي

سرخ های خوشحال از گلات؛ از تحریم صداوسیما چه خبر!؟


حضور پررنگ پرسپولیسی ها در برنامه فوتبال برتر تمام صحبت های قبلی مبنی بر تحریم صداوسیما را شست! - گروه ورزشی جی پلاس؛ در هفته های پایانی لیگ بود که کادر فنی پرسپولیس تصمیم به تحریم صداوسیما گرفت.

یحیی گل محمدی در راس کادر فنی پرسپولیس با دوربین ها و میکروفون های صداوسیما مصاحبه نمی کرد و حتی در نشست خبری مدیر رسانه ای تیم، ابتدا از خبرنگاران و گزارشگران می خواست سالن را ترک کنند تا نشست برگزار شود.

پرسپولیسی ها در آن مقطع، به دلیل حساسیت لیگ، اهمیت گلات، پرهیز از حاشیه و یا هر مساله دیگری بود ترجیح می دادند ارتباطی با صداوسیما نداشته باشند و البته ابایی هم از بیان دلیل این مساله نداشتند.

آنها مستقیما و آشکارا مجریان و برنامه سازهای تلویزیون را وابسته به تیم رقیب می دانستند و ارزیابی ها و تحلیل های آنها را مغرضانه و حاصل علایق رنگی عنوان می کردند.

تحریم تلویزیون توسط سرخپوشان یک اتفاق ساده نبود و نیست.

این اظهار نظر و حرکت از سوی پرسپولیسی ها باعث می شد که حملات بسیار زیادی به صداوسیما، برنامه فوتبال برتر، میثاقی و غیره توسط هواداران، پیج های هواداری و .

در فضای مجازی انجام شود.

به عبارت دیگر تحریم این رسانه باعث نفرت پراکنی در نزد هواداران میلیونی این تیم می شد و حالا هواداری که به تاسی از مربی و بازیکن تیمش، انواع و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخ های خوشحال از گلات؛ از تحریم صداوسیما چه خبر!؟

سرخ های خوشحال از گلات؛ از تحریم صداوسیما چه خبر!؟