مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-03پزشكي

ارتش تا زمانی که نیاز باشد در خدمت مردم خوزستان و سیستان است


هر زمانی که مردم ایران به کمک نیاز داشته باشند، ارتش با سرعت و تمام توان در آن عرصه حضور پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبخش بهداشت و درمان ارتش و فرماندهان، جوهر واقعی خود را نشان دادند و به سرعت فعالیت های لازم را جهت کنترل و مقابله با شیوع بیماری انجام دادند.

وی اضافه کرد: هم اکنون نیز در بخش هایی از سیستان و بلوچستان که مشکل آب دارند، نیروهای ارتش در مرحله نخست با تانکر کار آبرسانی را انجام دادند و بعد برای اینکه مشکل برای همیشه مرتفع شود، وارد عرصه ایجاد شبکه آبرسانی و لوله کشی شدند که این فعالیت ها همچنان ادامه دارد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: ارتش در خوزستان هم به همین ترتیب وارد شده است و تا زمانی که نیاز باشد در خدمت مردم عزیز خوزستان و سیستان خواهیم بود؛ همچنین به منظور برطرف شدن مشکلات با مجوز فرماندهی معظم کل قوا در خدمت بخش های کشوری نیز هستیم.

امیر سرلشکر موسوی گفت: مردم استان های خوزستان و سیستان و بلوچستان و بعضی از مردم دیگر بخش های کشور عزیزمان از امکانات خوبی برخوردار نیستند.

در عین حال این مردم، قدرشناس هستند و به افرادی که در لباس خدمت وارد می شوند، اعم از ارتش، سپاه یا بسیج و… احترام می گذارند و وقتی می بینند که این افراد خالصانه کمک می کنند به همان کمک های حداقلی نیز رضایت پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش تا زمانی که نیاز باشد در خدمت مردم خوزستان و سیستان است

ارتش تا زمانی که نیاز باشد در خدمت مردم خوزستان و سیستان است