مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-03سياسي

نگاهی به زندگینامه شهید «محمود صارمی »در آستانه روز خبرنگار


برنامه «حکایت جاودانگی»پنجشنبه 14 مرداد ماه و در آستانه روز خبرنگار، به زندگینامه شهید«محمود صارمی» خواهد پرداخت.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن حکایت جاودانگی با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای تفحص و شهدای مدافع حرم و نگاهی به سیره قرآنی آن عزیزان از رادیو قرآن پخش می شود.

معرفی کتاب، گزیده ای از وصیتنامه شهید و فرازهای قرآنی آن، خاطرات شهید از زبان همسر، روایت گوشه ای از زندگی شهید با صدای وی و خانواده، پخش گوشه ای از فیلم، کلیپ و یا سریالی که با محوریت زندگی شهید مورد نظر ساخته شده و گزارش مردمی از بخش های مختلف این برنامه مستد-ترکیبی است.

بر اساس این گزارش در برنامه روز پنجشنبه 14 مرداد ماه و در آستانه روز خبرنگار به زندگینامه شهید محمود صارمی از شهدای خبرنگار، پرداخته می شود.

شهدای خبرنگار که برای ثبت لحظات تقابل حق و باطل، برای ثبت لحظات ناب ایثار و گذشت هابیلیان در مقابل زور گویی قابیل صفتان سینه خود سپر تیر بلا قرار دادند جایگاه ویژه ای دارند.

همان ها که مصداق بارز آیه شریفه إِنَّ اللَّهَ اشتَریٰ مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّهَ ۚ یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ فَیَقتُلونَ وَیُقتَلونَ ۖ وَعدًا عَلَیهِ حَقًّا فِی التَّوراهِ وَالإِنجیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به زندگینامه شهید «محمود صارمی »در آستانه روز خبرنگار

نگاهی به زندگینامه شهید «محمود صارمی »در آستانه روز خبرنگار