موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-03سياسي

اجرای عملیات احداث تصفیه خانه آب شرب رفسنجان با 2 مخزن 20 هزار متر مکعبی


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای از پیشرفت تصفیه خانه آب مرکزی رفسنجان با 2 مخزن هرکدام با گنجایش 20 هزار متر مکعب ابراز رضایت کرد و نسبت به پیگیری اخذ مجوز واردات اقلام مورد نیاز این پروژه قول مساعد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی ظهر امروز در حاشیه بازدید از تصفیه خانه آب شرب شهرستان رفسنجان اظهار کرد: الحمدالله پیشرفت کار خیلی خوب بود.

جای یکی از دو مخزن به گنجایش 20 هزار متر مکعب تقریبا کامل شده و مخزن دوم هم تا آخر هفته خاک برداری آن تمام می شود و در مجموع 40 هزار متر مکعب آب در این دو مخزن تصفیه می شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در پیش می رود و در خصوص مشکلی که در زمینه سوخت گازوییل داشتند با تماسی که با شرکت نفت گرفتم امیدوارم مشکل حل شود؛ ضمن اینکه کمبود سیمان برای اجرای این پروژه هم با همت فرماندار حل شده است.

  وی با بیان اینکه سرانه شهرها برای مخازن آب 40 هزار متر مکعب است که ما در رفسنجان 80 هزار متر مکعب مخزن داریم، افزود: این یعنی 100 درصد از سرانه کشوری بالاتر هستیم.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: بنا هست تا نیمه آبان 1401 تصفیه خانه تحویل داده شود و آذرماه 1401 وارد مدار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات احداث تصفیه خانه آب شرب رفسنجان با 2 مخزن 20 هزار متر مکعبی

اجرای عملیات احداث تصفیه خانه آب شرب رفسنجان با 2 مخزن 20 هزار متر مکعبی