مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-03سياسي

عنایت ویژه مقام معظم رهبری در بهینه کردن مصرف آب کشاورزی در منطقه رودخانه ارس


رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با تاکید به عنایت ویژه مقام معظم رهبری در بهینه کردن مصرف آب کشاورزی در منطقه رودخانه ارس گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  اکبر فتحی با بیان اینکه رسالت علمی و با بکارگیری روشهای نوین هدایت شود و در واحد تولیدی افزایش و بهبود عملکرد به دست آید.

 وی افزود: تامین امنیت غذایی با افزایش عملکرد در واحد سطح رابطه مستقیم داشته و به این منظور کارشناسان کشاورزی تا سطح روستاها در خدمت کشاورزان هستند و دانش و فنون روز دنیا را با تلفیق تجارب کشاورزان به زمین های کشاورزی انتقال می دهند تا با افزایش عملکرد در واحد سطح و حجم،  بخش اول استراتژیهای وزارت جهادکشاورزی را محقق کنند.

فتحی با بیان سیاست های حمایتی یا پشتیبانی وزارت جهادکشاورزی گفت: اقداماتی همچون تامین تسهیلات، ایجاد زیرساخت های کشاورزی اعم از آبیاری تحت فشار، شبکه های آبیاری، احداث گلخانه ها، بیمه محصولات کشاورزی و .

در غالب سیاست های حمایتی، هر سال مطابق ابلاغیه وزارت جهادکشاورزی و سهمیه استانی به کشاورزان، دامداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی ارائه می شود تا بخش دوم استراتژیهای وزارت جهادکشاورزی تحقق یابد بنابراین با این هدایت ها و حمایت ها، رسالت وزارت جهادکشاورزی که همان تامین امنیت غذایی جامعه است، محقق می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنایت ویژه مقام معظم رهبری در بهینه کردن مصرف آب کشاورزی در منطقه رودخانه ارس

عنایت ویژه مقام معظم رهبری در بهینه کردن مصرف آب کشاورزی در منطقه رودخانه ارس