مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-03سياسي

نیمی از فرهنگیان اسدآبادی واکسینه شدند


با آغاز واکسیناسیون فرهنگیان طی چهار روز گذشته نیمی از فرهنگیان شهرستان واکسینه شده اند.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت:با آغاز واکسیناسیون فرهنگیان طی چهار روز گذشته نیمی از فرهنگیان شهرستان واکسینه شده اند.

سعید کتابی در شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد:برای رفاه حال فرهنگیان و به منظور جلوگیری از هر گونه تجمع در مرکز تجمعی واکسیناسیون شهر اسدآباد از امروز واکسیناسیون فرهنگیان به مکان درمانگاه فرهنگیان با همکاری دانشکده علوم پزشکی منتقل شده است.

وی تعداد فرهنگیان این شهرستان را 1500 نفر اعلام کرد و یاد آور شد:درمانگاه فرهنگیان شهرستان تا 10 مرداد ماه برای انجام واکسیناسیون فرهنگیان اختصاص داده شده که در صورت به اتمام نرسیدن واکسیناسیون مجموعه فرهنگیان تا دهم مرداد نسبت به تمدید واکسیناسیون فرهنگیان در این محل اقدام خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در بودجه امسال درنوسازی مدارس روستایی و آموزش و پرورش اعتبارات خوبی به آموزش و پرورش تخصیص داده شده و سعی بر آن است با این میزان اعتبار برخی از مدارس نیمه تمام روستایی تکمیل و در مهرماه سال جاری به بهره برداری برسند، اظهارکرد: خارج از اعتبارات اختصاص یافته امسال به شهرستان، با پیگیری نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و با دستور مساعد استاندار و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از فرهنگیان اسدآبادی واکسینه شدند

نیمی از فرهنگیان اسدآبادی واکسینه شدند