مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-03سياسي

سازش در 152 فقره از پرونده های قضایی روانسر


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر از سازش در 152 فقره از پرونده های قضایی این شهرستان طی چهار ماهه ابتدایی امسال خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر از سازش در 152 فقره از پرونده های قضایی این شهرستان طی چهار ماهه ابتدایی امسال خبرداد.

مسلم الماسی اولویت دادسرای شهرستان را سازش در پرونده های قضایی دانست و اظهارکرد: بنا به تاکیدات رییس قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان، اولویت را براین قرار داده ایم تا تمامی پرونده ها با نگاه سازشی حل و فصل شود.

وی تصریح کرد: با این رویکرد تلاش ما منجر به این شد که در چهارماهه ابتدایی امسال 152 فقره از پرونده های دادسرای شهرستان روانسر را به سازش بکشانیم.

دادستان روانسر در ادامه به سیاست دسترسی آسان مردم به مسئولین قضایی اشاره کرد و یادآورشد: بنا داریم ارتباط نزدیک و بی واسطه ای با مردم داشته باشیم و با این شیوه ضمن نزدیکی مردم به دستگاه قضایی و آگاهی از مشکلات آنها می توان به بهبود اوضاع کمک شایانی کرد.

الماسی افزود: امسال 1899 ملاقات حضوری با مردم انجام شده و تلاش کرده ایم در چارچوب قانون به خواسته های مردم گوش داده و رافع مشکلات آنها شویم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش در 152 فقره از پرونده های قضایی روانسر

سازش در 152 فقره از پرونده های قضایی روانسر