مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-03اقتصادي

رشد 171 درصدی ظرفیت نیروگاه های تجدیدپذیر کشور


معاون وزیر نیرو و رییس سازمان ساتبا از رشد 171 درصدی ظرفیت نیروگاه های تجدیدپذیر کشور و همچنین رشد 306 درصدی منابع تامین مالی خرید تضمینی برق تجدیدپذیر در دولت دوازدهم خبر داد.

- معاون وزیر نیرو و رییس سازمان ساتبا از رشد 171 درصدی ظرفیت نیروگاه های تجدیدپذیر کشور و همچنین رشد 306 درصدی منابع تامین مالی خرید تضمینی برق تجدیدپذیر در دولت دوازدهم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ساتکین در آخرین نشست شورای معاونان و مدیران عامل شرکت های استانی آب و برق با ارائه گزارش عملکرد سازمان ساتبا در دولت دوازدهم، گفت: سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق شاید در صنعت یکی از مجموعه هایی بوده است که در مقایسه با سایر ارگان های صنعت برق به مجموعه فعالان حوزه تجدیدپذیر دیرتر پیوسته است، اما همواره در تلاش بوده تا نقش خود را هرچه بهتر ایفا کند.

وی با اشاره به نقش بیش از پیش انرژی های تجدیدپذیر در دوران مواجهه با پدیده خشکسالی و کمبود منابع گازی، افزود: در زمان آغازبه کار دولت دوازدهم، مجموع ظرفیت نیروگاه های تجدیدپذیر حدود 332 مگاوات بوده است که این ظرفیت در تیرماه سال 1400 همزمان با پایان دولت دوازدهم به 903 مگاوات رسیده، یعنی رشدی معادل 171 درصد را داشته است و البته این روند در حوزه انرژی خورشیدی سرعت بیشتری به خود گرفته و بیش از سایر اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 171 درصدی ظرفیت نیروگاه های تجدیدپذیر کشور

رشد 171 درصدی ظرفیت نیروگاه های تجدیدپذیر کشور