مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-03اجتماعي

جلوگیری از ورود مسافران فاقد ماسک به اتوبوس ها/ضد عفونی ناوگان سازمان اتوبوسرانی


مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه ناوگان سازمان اتوبوسرانی ضدعفونی می شود، گفت: ناظران ویژه سازمان در پایانه ها مستقر و از ورود افراد فاقد ماسک به داخل ناوگان جلوگیری می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه ناوگان سازمان اتوبوسرانی ضدعفونی می شود، گفت: ناظران ویژه سازمان در پایانه ها مستقر و از ورود افراد فاقد ماسک به داخل ناوگان جلوگیری می کنند.

سعید حسینقلی زاده مقدم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهر مشهد، تمامی ناوگان سازمان اتوبوسرانی ضدعفونی می شوند.

همچنین به صورت روزانه ملزومات بهداشتی درمیان کارکنان توزیع و جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک به کارکنان ناوگان اتوبوسرانی توصیه های لازم داده می شود.

وی افزود: در حال حاضر ناظران ویژه سازمان اتوبوسرانی در پایانه ها مستقر هستند و از ورود افراد فاقد ماسک به داخل ناوگان جلوگیری می کنند.

همچنین در ناوگان، ایستگاه ها و پایانه ها، اطلاع رسانی پیرامون رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: روزانه بیش از 1500 تست غربالگری کارکنان، توسط چهار تیم در سازمان که متشکل از کارکنان به همراه پرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ورود مسافران فاقد ماسک به اتوبوس ها/ضد عفونی ناوگان سازمان اتوبوسرانی

جلوگیری از ورود مسافران فاقد ماسک به اتوبوس ها/ضد عفونی ناوگان سازمان اتوبوسرانی