مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-03اقتصادي

آمادگی ایساکو برای ارایه خدمات به خودرو «تارا»


شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو)، در سال «تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»، آمادگی خود را نسبت به ارایه خدمات پس از فروش و پشتیبانی کامل از خودرو «تارا» اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- معاون شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در این باره گفت: ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو، اقدامات متعددی را پیش از تولید انبوه خودروهای جدید انجام می دهد و با توجه به برنامه تحویل خودرو تارا ، پیش نیازهای ارایه خدمات پس از فروش این خودرو انجام شده تا خریداران این محصول با خیال آسوده، از آن استفاده کنند.

وردینی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای آمادگی در حوزه هایی همچون تامین قطعات و لوازم یدکی، آموزش کارکنان نمایندگی ها و امدادگران، تجهیز نمایندگی های منتخب به ابزار مخصوص و نرم افزار دستگاه های عیب یاب اظهار کرد: مدارک و مستندات راهنمای تعمیرات و کاتالوگ قطعات یدکی تارا تهیه شده و به منظور بهره برداری کارشناسان نمایندگی ها در سیستم مستندات فنی در دسترس قرار گرفته است.

وی در خصوص آموزش های فنی این خودرو گفت: در مرحله نخست طرح، کارشناسان فنی 57 نمایندگی منتخب در دوره های آموزشی مرتبط با تارا شرکت کرده اند و در فازهای بعدی به مرور بر تعداد این نمایندگی ها افزوده خواهد شد، چنان که ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایساکو برای ارایه خدمات به خودرو «تارا»

آمادگی ایساکو برای ارایه خدمات به خودرو «تارا»