مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-03ورزشي

پارک بانوان با اعتبار 40 میلیارد ریال در لامرد افتتاح شد


اولین پارک اختصاصی بانوان لامرد با اعتبار 40 میلیارد ریال در مساحت 1800 متر مربع افتتاح شد.

- ، لیلا بهزادی سه شنبه در جریان مراسم افتتاح این پروژه تصریح کرد: بوستان بانوان شامل پیست دوچرخه سواری، پیست پیاده روی، شهربازی کودکان و همچنین وسایل ورزشی_تفریحی بانوان از جمله میز تنیس است که در فاز بعدی بتوانیم شاهد افتتاح استخر سرپوشیده بانوان نیز باشیم.

عضو شورای پنجم شهر لامرد افزود: با وجود اینکه این پارک دارای کد سازمان برنامه و بودجه کشور است اما متأسفانه 4 سال قبل هیچ گونه کمک استانی به این مجموعه نشد از این رو شهرداری در این زمینه تأمین اعتبار کرد که امیدواریم در سال های آینده کمک شایانی به این مجوعه شود.

وی خاطرنشان کرد: زمین چمن مجموعه دارای پیشرفت فیزیکی 60 درصدی و در انتظار فرش چمن است که در فاز بعدی مجموعه به بهره برداری برسد.

در ادامه رییس شورای اسلامی شهر لامرد با اشاره به جمعیت و نقش قابل توجه بانوان در این شهر گفت: با توجه به صنعتی شدن شهرستان، برنامه شورای اسلامی شهر لامرد در دوره پنجم افزایش ظرفیت ها و جذابیت های شهری این شهر در راستای جذب افراد غیربومی و همچنین افزایش رفاه بومیان به ویژه بانوان بود لذا با پیگیری های مجدانه ای که طی یکسال اخیر انجام شد خوشبختانه شاهد افتتاح پارک اختصاصی بانوان در لامرد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک بانوان با اعتبار 40 میلیارد ریال در لامرد افتتاح شد

پارک بانوان با اعتبار 40 میلیارد ریال در لامرد افتتاح شد