مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-03اقتصادي

نان گران می شود/نانوایان توان تامین هزینه کارگران و حق بیمه ندارند


در سال جدید و با افزایش ناگهانی قیمت ها تا چندبرابر، دستمزدهای کارگری و حق بیمه و سایر هزینه های تولید موجب شده تا نانوایان نسبت به قیمت های فعلی نان معترض باشند و درخواست گرانی نان بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، قیمت بسیاری از کالاهایی که با معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد در این مدت به اندازه کافی رشد داشته و مردم با تمام وجود گرانی را لمس کرده و از کچک تر شدن سفره خود خبر می دهند اما حالا موج افزایش قیمت ها که شهر به شهر در کشور در حرکت است به نانوایی ها رسیده و اینگونه که پیداست این کالای پرمصرف در آستانه گرانی 70 درصدی است.

این اتفاق در حالی است که قوت غالب مردم یزد برخلاف سایر شهرها، نان گندم است و با توجه به وضع معیشتی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم مردم تاب و توان افزایش قیمت نان را ندارند.

از سوی دیگر قیمت نان در دوسال گذشته ثابت بوده و با افزایش سایر هزینه هایی که نانوایان با آن مواجه هستند در این مدت رشدی نداشته و به همان قیمت های قبلی عرضه شده است.

نان در آستانه افزایش قیمت جلال پیروز فرد؛ رییس اتحادیه نانوایان استان یزد با بیان اینکه درخواست افزایش قیمت نان مطرح و در حال بررسی برای اعمال قیمت جدید است گفت: به دلیل تورم بالا و تغییر نداشتن نرخ نان در دو سال اخیر، پیشنهاد افزایش قیمت 65 تا 75 درصدی نان به مسؤلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان گران می شود/نانوایان توان تامین هزینه کارگران و حق بیمه ندارند

نان گران می شود/نانوایان توان تامین هزینه کارگران و حق بیمه ندارند