مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-03اقتصادي

/پیگیری وعده/ تاج گذاری تاج امیر به دولت دوازدهم نرسید


سال 83 پروژه سد تاج امیر در شهرستان دلفان آغاز شد اما پس از آن و به سبب نبود ردیف اعتبار، پیشرفت فیزیکی آن چنانی نداشت و کلنگ زنی های پس از آن نیز هنوز منجر به افتتاح نشده است.

- ایسنا/لرستان سال 83 پروژه سد تاج امیر در شهرستان دلفان آغاز شد اما پس از آن و به سبب نبود ردیف اعتبار، پیشرفت فیزیکی آن چنانی نداشت و کلنگ زنی های پس از آن نیز هنوز منجر به افتتاح نشده است.

این سد بر روی رودخانه خاوه و به صورت خاکی با هسته ی رسی احداث می شود و اردیبهشت 95 درحالی که فقط 5 درصد پیشرفت فیزیکی داشت دوباره مناقصه برگزار و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برنده و در خرداد همان سال عملیات اجرایی از سر گرفته شد.

طبق برنامه زمان بندی قرار بود سد تاج امیر که جزو طرح های اقتصاد مقاومتی بود دو ساله تکمیل شود اما هرگز طبق این برنامه پیش نرفت و فقط وعده جدید به گوش می رسید.

سید موسی خادمی، استاندار لرستان اردیبهشت 1400 با اشاره به مشکلات سدسازی در لرستان، تصریح کرد: این موضوع تا چندی پیش یکی از مسائل مهم استان بود که خوشبختانه با حمایت های انجام شده دو سد در لرستان(کمندان و تاج امیر) آماده آبگیری هستند و از وزیر نیرو تقاضا می کنم که یکی از برنامه های آینده پویش هر هفته الف _ب را به این موضوع در لرستان اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/پیگیری وعده/ تاج گذاری تاج امیر به دولت دوازدهم نرسید

/پیگیری وعده/ تاج گذاری تاج امیر به دولت دوازدهم نرسید