مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-03اقتصادي

186 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی آسفالت شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تا پایان تیر ماه سال جاری افزون بر 186 کیلومتر عملیات آسفالت در محورهای مواصلاتی استان اجرا شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تا پایان تیر ماه سال جاری افزون بر 186 کیلومتر عملیات آسفالت در محورهای مواصلاتی استان اجرا شد.

منصور نصرتی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به حجم آسفالت از ابتدا تا پایان تیر ماه سال جاری افزود: از این مقدار نزدیک به 65 کیلومتر مربوط به آسفالت گرم ، 10 کیلومتر مربوط به ماسه آسفالت ، بالغ بر 58 کیلومتر مربوط به لکه گیری و افزون بر 53 کیلومتر مربوط به عملیات درز گیری بوده است.

وی گفت: در این مدت 50 کیلومتر عملیات آسفالت در بزرگراه ، افزون بر 34 کیلومتر در راههای اصلی ، نزدیک به 45 کیلومتر در راههای فرعی ، 9 کیلومتر در راههای روستایی انجام شده و همچنین بالغ بر 27 کیلومتر عملیات آسفالت در محورهای استان بصورت امانی و 21 کیلومتر نیز به صورت مشارکتی به اجرا در آمده است.

این مقام مسئول در پایان از مهمترین محور های مواصلاتی استان که عملیات آسفالت در آنها انجام شده به محور اصلی خوی - ائواغلی به طول بالغ بر 10 کیلومتر روکش آسفالت ، محور ارومیه - سرو به طول 5 کیلومتر روکش آسفالت و 5 کیلومتر لکه گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

186 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی آسفالت شد

186 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی آسفالت شد