مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-03اجتماعي

مراکز مثبت زندگی بهزیستی چه خدماتی انجام می دهند؟


تشکیل پرونده اولیه فرزندآوری، پیگیری امور مددکاری خانواده ها، استفاده از ظرفیت های خیرین من، شناسایی، ارائه آموزش های تشکیل و تحکیم خانواده، - ایسنا/زنجان رییس بهزیستی خدابنده گفت: تشکیل پرونده اولیه فرزندآوری، پیگیری امور مددکاری خانواده ها، استفاده از ظرفیت های خیرین من، شناسایی، ارائه آموزش های تشکیل و تحکیم خانواده، غربالگری سطح یک و پیشگیری از معلولیت ها، بخشی از فعالیت های مراکز مثبت زندگی است.

عصمت نصیری ظهر امروز (12 مردادماه) در نشست هم اندیشی با مسئولان مراکز مثبت زندگی با اشاره به اینکه تعداد 10 مرکز مثبت زندگی در سطح شهرستان خدمات بهزیستی را ارائه می کنند، اظهار کرد: بهزیستی یکی از اصلی ترین نهادهای دولتی برای ارتقای سلامت اجتماعی در حوزه رفاه اجتماعی در جامعه است که در این رابطه خدماتی را به گونه های مختلف نیز انجام داده است.

وی با اشاره به خدمات و فعالیت های قابل ارائه در مراکز مثبت زندگی، تصریح کرد: تسهیل و دسترسی گروه های هدف به خدمات سازمان، کاهش ترددهای غیرضروری، توزیع عادلانه خدمات سازمان و گسترش فراگیری خدمات سازمان و .

از جمله اهداف مراکز مثبت زندگی است.

نصیری با تاکید بر اینکه این مراکز با هدف تسهیل دسترسی جامعه هدف به خدمات بهزیستی تاسیس شده است، ادامه داد: با توجه به افزایش نیازها و انتظارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز مثبت زندگی بهزیستی چه خدماتی انجام می دهند؟

مراکز مثبت زندگی بهزیستی چه خدماتی انجام می دهند؟