مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-03سياسي

شورای ششم تلاش های شورای پنجم را به دور از نگاه های سیاسی ببیند


نایب رییس شورای شهر تهران ضمن ارائه گزارش کامل اقدامات کمیسون و نظارت و حقوقی و کمیته حقوق شهروندی شورای شهر تهران گفت: امیدوارم اعضای شورای ششم، - نایب رییس شورای شهر تهران ضمن ارائه گزارش کامل اقدامات کمیسون و نظارت و حقوقی و کمیته حقوق شهروندی شورای شهر تهران گفت: امیدوارم اعضای شورای ششم، تلاش های شورای پنجم را به عنوان اقدامات کارشناسی و به دور از نگاه های سیاسی ببینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم امینی در سیصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در نطق خود که متن کامل آن را در اختیار رسانه ها قرار داد، گفت: اینک در لحظات پایانی فعالیت شورای پنجم رسیدیم، چه زیباتر بود اگر این روز و روزها، وضعیت حاکم بر جامعه و فضای امید و نشاط میان مردم، کماکان همانند چهار سال پیش بود.

اما افسوس که سوءمدیریت و انوع بلایای انسانی و طبیعی طی چهار سال گذشته، شرایط و روزگاری را برای مردمان ما رقم زد که امروزه شاهدیم در کنار تنگناهای اقتصادی و فشارهای مالی بر دوش خانواده ها و آحاد مردم عزیز و شریف کشور، جوانه های شور و امید در دل مردمانمان کم سو شده است.

بهترین مصداق این موضوع نیز این است که شورایی که با رأی حداکثری در تاریخ کشور برسر کار آمده، جایگاه خود را در اختیار شورایی قرار می دهد که از نظر آراء، پس از پیروزی انقلاب جایگاهی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ششم تلاش های شورای پنجم را به دور از نگاه های سیاسی ببیند

شورای ششم تلاش های شورای پنجم را به دور از نگاه های سیاسی ببیند