مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-03پزشكي

سرخی کرونا در گیلان فاجعه بارتر از گذشته/ تختی برای بستری نمانده!


شمار مبتلایان و فوتی های کرونا در گیلان و گزارش های مسئولان بهداشتی و درمانی در گیلان نشان می دهد اگر مردم پروتکل های بهداشتی را جدی نگیرد، وضعیت شیوع کرونا در استان به زودی در وضعیت به بحرانی و بلکه فاجعه بار تبدیل خواهد شد.

- علیرغم هشدارهای مکرر و پی درپی مسئولان بهداشتی در استان گیلان شکل گرفت و روزبه روز به شمار مبتلایان و فوتی های ناشی از اشاعه ویروس کرونا در استان افزوده می شود به طوری که اکنون کل استان در وضعیت قرمز این بیماری قرار دارد.

افزایش شمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در استان گیلان نشان می دهد این استان تنها در رنگ بندی ها در وضعیت قرمز بوده و رفتار عادی گرایانه، سهل پندار و هنجار شکنانه شهروندان این استان را در وضعیت سیاه و بحرانی برده و یا به زودی خواهد برد.

آخرین تشریح از جزییات وضعیت کرونایی استان مربوط به توضیحات دکتر انوش دهنادی مقدم، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان بوده که وی از بستری بودن بیش از یک هزار و 400 بیمار کرونایی در استان گیلان خبر داده و گفته: روزانه حدود 350 تا 400 بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستان های استان بستری می شوند.

به گفته وی، حال 200 بیمار کرونایی وخیم بوده و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و هیچ چیز یارای مقابله با بیماری افسارگسیخته کرونا جز همراهی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخی کرونا در گیلان فاجعه بارتر از گذشته/ تختی برای بستری نمانده!

سرخی کرونا در گیلان فاجعه بارتر از گذشته/ تختی برای بستری نمانده!