مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-03اجتماعي

رونمایی از مجموعه دایره المعارف تاریخ تعلیم و تربیت


مجموعه دایره المعارف تاریخ تعلیم و تربیت کشور با تلاش و کوشش استادان دانشگاه فرهنگیان در پردیس ها و 32 مرکز این دانشگاه گردآوری و امروز رونمایی شد.

- به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، امروز مراسم رونمایی از مجموعه 31 جلدی تاریخ تربیت معلم در ایران، که با حضور وزیر آموزش و پرورش در محل سالن اجتماعات شهید رجایی، برگزار شد، حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان در این مراسم با اشاره به تدوین و انتشار تجربیات یک صد ساله تربیت معلم کشور، برای نخستین بار از سوی دانشگاه فرهنگیان سخن گفت و اظهار کرد: تا به امروز مجموعه متناظری در کشور سراغ نداریم که حاصل تجربیات یک صد ساله تربیت معلم را به طور خاص و منسجم، گردآوری و ارائه کرده باشد.

خنیفر، میراث هر کشور در زمینه علم و دانش را مدیون معلم، مراکز تعلیم و تربیت و مراکز آموزشی دانست و تصریح کرد: با ارائه ایده ای نو در جمع مسؤولان دانشگاه، مجموعه دایره المعارف تاریخ تعلیم و تربیت کشور با تلاش و کوشش، استادان دانشگاه فرهنگیان در پردیس ها و 32 مرکز این دانشگاه گردآوری شد.

رییس دانشگاه فرهنگیان، زمان صرف شده برای جمع آوری این مجموعه نفیس را قریب به سه سال با مشارکت تعداد قابل توجهی از پژوهشگران دانشگاه فرهنگیان در استان ها و با محوریت معاونت پژوهش سازمان مرکزی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مجموعه دایره المعارف تاریخ تعلیم و تربیت

رونمایی از مجموعه دایره المعارف تاریخ تعلیم و تربیت