مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-03اقتصادي

امسال 900 میلیارد تومان مشوق صادراتی پرداخت خواهد شد


دبیر کارگروه مشوق های صادراتی گفت: در مجموع بیش از 9000 میلیارد ریال بودجه جهت پرداخت مشوق های صادراتی در بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سال1400 در نظر گرفته شده است.

- به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری با اشاره به تصویب و ابلاغ بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سال 1400 توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با ابلاغ و تخصیص بودجه های مشوق های صادراتی توسط سازمان برنامه و بودجه، حمایت و تشویق صادرکنندگان در جهت کاهش هزینه های حضور در بازارهای هدف و افزایش قدرت رقابت پذیری صادرکنندگان استمرار یافته و شرایط مساعدتر و آسان تری برای آنان فراهم شود.

مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: گسترش حمایت از صادرات به کشورهای همسایه و استفاده از ابزارهای تشویقی به منظور حضور در بازار اتحادیه اوراسیا از رویکردهای بسته حمایت از صادرات غیرنفتی بوده و تلاش می شود تا حمایت ها به گونه ای باشد که با استمرار حمایت از زیرساخت های صادراتی بخش بزرگ تری از صادرکنندگان مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: در مجموع بیش از 9,000 میلیارد ریال بودجه جهت پرداخت مشوق های صادراتی در بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سال 1400 در نظر گرفته شده است که در قالب 13 سرفصل و در سقف اعتبارات تخصیصی به صادرکنندگان پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 900 میلیارد تومان مشوق صادراتی پرداخت خواهد شد

امسال 900 میلیارد تومان مشوق صادراتی پرداخت خواهد شد