مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-03اقتصادي

100 درصد روستاهای محدوده ثبت جهانی هورامان دارای امکانات مخابراتی هستند


مدیر مخابرات منطقه کردستان از پوشش ارتباطی کامل 54 روستای منطقه هورامان که در طرح ثبت جهانی هورامان قرار گرفته اند خبر داد.

-  آزاد حکمت در گفت وگو باخبرنکار فارس در سنندج، اظهارداشت: ثبت منظر فرهنگی را در این منطقه بکر ارائه کرده است، گفت: روستاهای منطقه سروآباد که در ثبت جهانی مد نظر است ،به طور 100 درصدی داری پوشش ارتباطی هستند.

وی با بیان اینکه ورود گردشگران به محدوده ذکر شده نیاز روزافزون مشتریان به خدمات مخابراتی را بیش از گذشته به دنبال دارد افزود: مخابرات منطقه کردستان بر اساس استراتژیهای کاری، برنامه ریزیهای کارشناسی شده را در راستای انجام پروژه های توسعه ایی و ایجاد زیرساخت های جدید تدوین نموده است که در صورت نیاز نسبت به اجرای آنها اقدام خواهد نمود.

  مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این مهم که منطقه بکر و دیدنی هورامان دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری چشم نوازی است و به واسطه توپوگرافی جفرافیایی مختص به خود نسبت به سایر نقاط استان متفاوت است تصریح کرد: بر همین اساس از ساکنین محترم محدوده یاد شده به عنوان یاریگران مجموعه مخابرات، خواستار همکاری و تعامل در نگهداری از سیستم ها و امکانات مخابراتی نصب شده در این نقاط هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد روستاهای محدوده ثبت جهانی هورامان دارای امکانات مخابراتی هستند

100 درصد روستاهای محدوده ثبت جهانی هورامان دارای امکانات مخابراتی هستند