مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-03سياسي

برگزاری مجالس اباعبدالله(ع) با رعایت پروتکل ها در فارس


رییس شورای هیئات مذهبی فارس ضمن اعلام دستورالعمل های برگزاری مراسم ایام محرم و صفر در استان، از برگزاری مراسم سنتی و مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس شورای هیئات مذهبی فارس ضمن اعلام دستورالعمل های برگزاری مراسم ایام محرم و صفر در استان، از برگزاری مراسم سنتی و مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

رضا محمدیان با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولان استانی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ماه های محرم و صفر و ایجاد فضای معنوی در سطح جامعه، گفت: رعایت اصول بهداشتی و تمام موارد مصوب برای همگان الزامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای هیئات مذهبی فارس، محمدیان افزود: برگزاری مراسم سنتی و مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در طول زمان برگزاری مراسم، تا سقف 2 ساعت و در فضای باز بلامانع است.

محمدیان بیان کرد: بر اساس ابلاغ استانداری فارس، ادارات آموزش و پرورش، شهرداری ها، سازمان تربیت بدنی، دانشگاه ها و ادارات دولتی موظف هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجالس اباعبدالله(ع) با رعایت پروتکل ها در فارس

برگزاری مجالس اباعبدالله(ع) با رعایت پروتکل ها در فارس