مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-03سياسي

افتخارآفرینی 14 دانش آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور


در سی و نهمین مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور 42 دانش آموز برتر استانی در دو بخش آوایی و پژوهشی به صورت مجازی طی دو مرحله مقدماتی و نهایی با برگزیدگان کشوری سایر استان ها به رقابت پرداختند که در نهایت 14 دانش آموز موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

- ایسنا/یزد در سی و نهمین مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور 42 دانش آموز برتر استانی در دو بخش آوایی و پژوهشی به صورت مجازی طی دو مرحله مقدماتی و نهایی با برگزیدگان کشوری سایر استان ها به رقابت پرداختند که در نهایت 14 دانش آموز موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

سعید غفاریان رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در این خصوص بیان کرد: دانش آموزان استان یزد در سی و نهمین دوره از مسابقات کشوری قرآن، عترت ونماز کشور موفق به کسب 14 رتبه برتر کشوری در دو بخش آوایی و پژوهشی شدند.

وی افزود: مسابقات کشوری با میزبانی استان خراسان رضوی در بخش آوایی و استان سمنان در بخش پژوهشی در بازه زمانی 26 تیر تا ششم مرداد با شرکت دانش آموزان منتخب استان های سراسر کشور به صورت غیرحضوری برگزار شد.

غفاریان خاطرنشان کرد: دانش آموزان منتخب استان یزد قبل از حضور در این مرحله از مسابقات،با شرکت درکارگاه های توانمند سازی به صورت مجازی با حضور اساتید مجرب استان و کشور آمادگی لازم را برای این دوره از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی 14 دانش آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور

افتخارآفرینی 14 دانش آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور