مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-03سياسي

14 دانش آموز یزدی رتبه برتر مسابقات ملی قرآن و عترت را کسب کردند


رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: 14 دانش آموز یزدی در سی و نهمین دوره مسابقات ملی قرآن، عترت و نماز رتبه های برتر را کسب کردند.

- ، سعید غفاریان اظهار داشت: د ر این دوره از مسابقات 42 دانش آموز برتر استانی در دو بخش آوایی و پژوهشی به صورت مجازی طی دو مرحله مقدماتی و نهایی با برگزیدگان کشوری سایر استان ها به رقابت پرداختند که در نهایت 14 دانش آموز موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

وی افزود: مسابقات کشوری با میزبانی استان خراسان رضوی در بخش آوایی و استان سمنان در بخش پژوهشی در بازه زمانی 26 تیر تا 6 مرداد با شرکت دانش آموزان منتخب استان های سراسر کشور به صورت غیرحضوری برگزار شد.

دانش آموزان منتخب استان یزد قبل از حضور در این مرحله از مسابقات، با شرکت درکارگاه های توانمندسازی به صورت مجازی با حضور اساتید مجرب استان و کشور آمادگی لازم را برای این دوره از مسابقات کسب کردند.

اسامی دانش آموزان برتر کشوری استان یزد در سی و نهمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان به این شرح است: رتبه های برگزیده سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نمازاستان یزد (بخش آوایی)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 دانش آموز یزدی رتبه برتر مسابقات ملی قرآن و عترت را کسب کردند

14 دانش آموز یزدی رتبه برتر مسابقات ملی قرآن و عترت را کسب کردند