مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-03اقتصادي

آماده باش جهادکشاورزی برای مقابله با هجوم ملخ صحرایی به سیستان و بلوچستان


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از آماده باش سازمان جهادکشاورزی برای مقابله با هجوم احتمالی ملخ صحرایی به سیستان و بلوچستان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از آماده باش سازمان جهادکشاورزی برای مقابله با هجوم احتمالی ملخ صحرایی به سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا غلامحسین تیموری 12 مردادماه56 تیم دیده بانی جهاد کشاورزی با هوشیاری کامل در حال رصد ملخ صحرایی در استان هستند تا در صورت مشاهده آفت همانند سنوات قبل در اسرع وقت نسبت به مبارزه با آن اقدام کنند.

وی از آماده باش سازمان جهادکشاورزی برای مقابله با هجوم احتمالی ملخ صحرایی به سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهارکرد: بر اساس هشدارهای فائو و کارشناسان سازمان حفظ نباتات کشور مبنی بر افزایش جمعیت بی سابقه ملخ در کشور عربستان و احتمال ورود آفت در هنگام مهاجرت از اماکن زمستانه به اماکن تابستانه (هند و پاکستان) به مرزهای جنوبی استان بسیار محتمل است.

وی با بیان اینکه تاکنون ملخ صحرایی در سیستان و بلوچستان مشاهده نشده است، تاکید کرد: از اوایل آبان سال گذشته تاکنون دیده بانی در سطح پنج میلیون و 500 هزار هکتار از مراتع این استان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش جهادکشاورزی برای مقابله با هجوم ملخ صحرایی به سیستان و بلوچستان

آماده باش جهادکشاورزی برای مقابله با هجوم ملخ صحرایی به سیستان و بلوچستان