مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-03اقتصادي

استاندار: از سند 5 ساله چشم انداز شهرداری کرمانشاه حمایت شود


انتظار دارم شورای شهر از سند چشم انداز پنج ساله شهرداری کرمانشاه حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در مراسم استعفای شهردار کرمانشاه، اظهار داشت: تلاش های بسیاری برای تقویت جایگاه کرمانشاه و کلانشهر آن انجام شد تا بالاخره با فراهم کردن امکانات و برنامه ها این اتفاق بعد از 25 سال رقم خورد.

وی افزود : یک کلان شهر با بودجه 800 میلیارد تومانی همخوانی نداشت، این کار از پس یک مدیر ریسک پذیر برمی آمد که با آمدن دکتر طلوعی این امر تحقق پیدا کرد و با تمام توان در خدمت شهرداری کرمانشاه بودیم، نصف جمعیت استان در شهر کرمانشاه زندگی می کنند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: طلوعی زمانی شهر را در اختیار گرفت که کرمانشاه بسیار ضعیف بود بودجه 800 میلیارد را به 3 هزار میلیارد رساند و ماهانه 45 میلیارد تومان حقوق پرداخت می کند، این با برنامه ریزی دقیق دکتر طلوعی انجام می شد.

وی تصریح کرد: پروژه های خوبی علی رغم کمبودها، کم بودن وضعیت سرانه درآمدی مردم انجام شد که افتتاح این پروژه ها از افتخارات مدیریت شهرداری بود.

بازوند با اشاره به فراهم آوردن فرصت سرمایه گذاری در کرمانشاه، گفت: بحث برون سپاری کارها نوآوری خاصی بود، افزایش سرانه فضای سبز یکی دیگر از خدمات دکتر طلوعی بود که اقدامات خوبی در این زمینه داشتند، تقاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: از سند 5 ساله چشم انداز شهرداری کرمانشاه حمایت شود

استاندار: از سند 5 ساله چشم انداز شهرداری کرمانشاه حمایت شود