مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-03اقتصادي

تمام تخت های بیمارستانی در البرز پر است


سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به اینکه تقریبا تمام تخت های بیمارستانی این استان پر از بیماران است، گفت: بیماران غیراورژانسی استان نیز افزایش یافته است.

- مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه شرایط کرونایی در البرز مساعد نیست و روند همچنان رو به رشد است، گفت: موضوع تعطیلی دو هفته ای در ستاد ملی کرونا بررسی خواهد شد و نتیجه اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه مردم از عادی انگاری بپرهیزند، افزود: شرایط به هیچ وجه مساعد نیست و توصیه می کنیم شهروندان از حضور غیر ضروری در سطح شهر بپرهیزند؛ دورهمی و رستوران رفتن در این شرایط هیچ توجیحی ندارد.

رییس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه تمام تخت های بیمارستانی این استان پر از بیماران است، یادآور شد: بیماران غیراورژانسی استان نیز افزایش یافته است.

بابایی از تشدید محدودیت ها خبر داد و اضافه کرد: در این میان نظارت ها نیز جدی تر دنبال خواهد شد، امیدواریم سایر دستگاه ها مانند اصناف و صمت نیز در روند نظارت بر محدودیت های کرونایی به ما کمک کنند.

بابایی با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون بدون وقفه در حال برگزاری است، ادامه داد: شهروندان برای حفظ سلامتی خود و خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تخت های بیمارستانی در البرز پر است

تمام تخت های بیمارستانی در البرز پر است