مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-03سياسي

ایجاد 1200 شغل برای زندانیان استان قزوین


تاکنون برای 1200 زندانی استان اشتغال زایی شده که 430 نفر از این تعداد اشتغال دائم در خارج از زندان داشته و مابقی در داخل زندان مشغول فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام نورالله قدرتی پیش از ظهر سه شنبه در دومین نشست هم اندیشی ایجاد کارگاه های اشتغال دائم زندانیان اظهار کرد: اشتغال پایدار برای زندانیان به منظور پیشگیری از وقوع جرم و مهم ترین نیاز زندانیان استان پس از آزادی است.

رییس کل دادگستری استان قزوین به اهمیت برنامه ریزی اشتغال زندانیان و بررسی وضعیت، فضا، امکانات بالقوه و مستعد به امر ایجاد اشتغال در زندان ها اشاره کرد و گفت: همکاری بیش از پیش دستگاه ها و نهادهای مختلف استانی در راستای سرمایه گذاری در زندان های استان، امری ضروری است.

وی اشتغال به کار زندانیان را یک جهاد واقعی در حوزه اجتماعی دانست و افزود: دستگاه قضایی به دنبال حل مشکلات معیشتی خانواده زندانیان و همچنین بازسازی شخصیت زندانیان است.

قدرتی گفت: خانواده 3 هزار نفری در زندان طی چند سال آینده وارد جامعه می شوند و هر گونه خدمت و کمک به زندانیان آرامش و آسایش جامعه را به دنبال خواهد داشت.

مقام ارشد قضایی استان با اشاره به اشتغال 80 درصدی زندانیان در سال جاری، اظهار کرد: این مهم یکی از اهداف سازمانی بوده و امید است با حمایت مسئولان، اداره زندان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1200 شغل برای زندانیان استان قزوین

ایجاد 1200 شغل برای زندانیان استان قزوین